RSS Feed

Siin ta siis on, selle kõige algus…

…jah algus on olemas, nüüd tuleb teil olla kannatlik:), et siia lisa saada, tuleb leida mul aega kahe lapse, mehe ja kodu kõrvalt🙂 ja see võib-olla vahel kohe väga keeruline. Aga kuna retsepte ja ideid on mul veel palju, siis ma loodan, et tasapisi kasvab see blogi siin.  Kultuuri alla tuleb veel kindlasti lisaks piparmündi tee, turud, pidustused, külalislahkus, glossaar, ramadaan(see ei ole küll kultuur, vaid islamiusu üks sammas, aga ära tahaks selle siia mainida), tajine jne. Ja see on mõeldud siin siiski minu blogina, nii et andke mulle andeks, kui mõni viga või täpitähed puudu jäävad, kuna mul siin arvutil täpitähti ei ole, kasutan ma selleks copy paste🙂 aeganõudev, aga saame hakkama. Ettepanekud ja kriitika on oodatud, aga proovime jääda sõbralikuse piiridesse:)

About Killuke Marokot

Blogi, kus voib leida killuke nii Maroko kööki kui ka kultuuri

4 responses »

  1. oi kui vahva blogi aga kusagil võiks ka koht olla kus saab tellida teate mailile kui uus postitus tuleb või end lihtsalt followeriks teha.

    Vasta
  2. Oi, mashaAllah, kallike, saidki valmis!😀 Mina kohe kindlasti tahaks ka oma postkasti teateid, kui uusi asju lisad.😛

    Vasta

Lisa kommentaar

