RSS Feed

Kuidas minu retseptid paberile jõuavad…

…ning paberi pealt arvutisse. Retsepte iseenesest on mul palju, aga neid paberile panna on paras töö, sest kui mina süüa teen, siis ega ma ei mõõda ega kaalu, teen kõike silma ja maitse järgi. Ma kasutan muidugi retsepte ka internetist või kokaraamatustest, mida olen kas ostnud või raamatukogust laenutanud. Paljud aga olen õppinud oma ämma käest, kuna tema on tõesti pere parim kokk.  Ja enne kui ma retsepti arvutisse kirja panen, pean selle paberile valmis kirjutama, mis võtab jälle aega kuna siin Iirimaal olles olen tähele pannud, et pigem mõtlen inglise keeles, nii et lõppkokkuvõttes tõlgin ma enda peas retseptid inglise keelest eesti keelde… hirmus keeruline lugu aga vähemalt saab aju kõvasti tööd, mis on väga hea.

Kuna ma pean iga päev vanema tüdruku koolist koju sõidutama ja sel ajal kui me kooli sõidame jääb väiksem autos magama, siis sätingi end kodust kooli poole pool tundi varem, et mul oleks aega  kooli ees oodates autos istudes retsepte kirja panna. Siis on täielik vaikus ja saan keskenduda. Tihtipeale teen seda ka õhtuti kui lapsed magavad ja koik muud tööd, toimetused on tehtud ja mees on näiteks teleka ees jalgpalli vaatamas, see on jällegi teine parim aeg, sest kui jalgpall on parajasti käimas võin ma siin kasvõi saltosi visata ta ei märkaks seda ka. Nii et suvel kui oli MM jalgpallis, magasin ma kõvasti aega maha tegelt, kuna siis ma veel selle blogiga ei tegelenud:).

Igatahes tänane koolis käik oli vägagi kasulik, kuna sain jällegi ühe retsepti kirja panna:)

About Killuke Marokot

Blogi, kus voib leida killuke nii Maroko kööki kui ka kultuuri

Lisa kommentaar

