RSS Feed

Nädalavahetus

Sellel nädalavahetusel ma mõtlesin, et ei tule mingit küpsetamist ega kokkamist, vaid võtan hoopis puhkepäevad:), aga läks hoopis teisiti, ja tegelikult olen ma sellega väga rahul. Unustasin, et pühapaevaks olime kutsunud külalised teed jooma. Kui aga keegi tuleb teed jooma, siis ei meeldi mulle lauale panna küpsiseid või poest ostetud kooki. Ikka peab tegema kerge eine, ning sageli saab meie teejoomisest lõpuks ikkagi õhtusöök🙂.

Seekord ma mõtlesin siis teha midagi sellist, mis oleks kerge ja hea süüa näpuvahelt. Kuna ma olin raamatukogust hiljuti võtnud raamatu, kus on nii Maroko, Türgi kui ka Liibanoni retsepte, tundusid sealt huvitavad Türgi köögi fritüürid (panin retsepti ka, vaata eelmist) ja Maroko köögist kefta briouats ( lisan retsepti lähipäevil), mis eesti keeles oleks sarnased hakklihaga kevadrullidele. Nii et terve oma pühapäevase hommikupooliku ja poole päevast tegelesin ma nendega. Kuna fritüüre tegin ma esimest korda, oli see väga põnev. Mulle alati meeldib uusi retsepte katsetada,sest kunagi ei tea, mis sealt välja tuleb ja need olid tõeliselt heaks üllatuseks. Kindlasti jäävad nad minu menüüsse.

Ja oli veel üks hea asi, mis juhtus. Pisike Amina oli eelmisel nädalal haige, kuna tal oli suus põletik ja seetõttu ei saanud ta ka midagi süüa, vaid jõi ainult oma piima. Kui meie sõime, käis ta vaeseke ümber laua ja vaatas ning söötis meid nende asjadega, mida ma tean ta oleks ise tahtnud süüa, aga ta ei saanud kuna lihtsalt nii valus oli suu. Siis pühapäeval hakkas ka tema sööma, nähes, et kõik teised söövad, kartis vist, et kui sööma ei hakka, ei jäägi temale midagi. Tänaseks on aga ka Mariell palavikuga voodis. Loodan mõlemale igaljuhul kiiret paranemist!

About Killuke Marokot

Blogi, kus voib leida killuke nii Maroko kööki kui ka kultuuri

Lisa kommentaar

